Followers

20 November 2009

nak GEMUKKKKKKKK???????!!!!!!!!!

 

salam….

 

wah cam suspen je tajuk entry kan??? sekarang ni ak baca, sana sini blog asyek cakap nak KURUSKAN BADAN je… macam-macam cara dah aku tengok diaorang ni buat.. sian kat diaorang.. papehal, untuk korang BLOGGER2 yang amalkan DIET tu, aku support korang…

 

ok, berbalik pada menu… eh menu plak, berbalik pada tajuk kita pada hari ini.. wah macam cikgu nak mengajar la plak… sebenarnya ak nak cerita kat korang, semalam ak “GILE KELAPARAN” pukul 2.30 pagi ak p cari makanan kat dapur sebab perut ak dah tak tahan bangat, dah bunyi  “KRUUUUUUUUUKKKKKKKK…  KREEEEEEEEEEEKKKKKKKKK…” tak ke tak sopan bunyi gitu.. seb baek bunyi kat perut, kalau bunyi kat bontot???….. YA ALLAH!!!! tak senonohnya anak dara ni… hehehehehhehehehe.. oit korang pn kentut apa, jangan kata kat ak je tau… agaknya kentut korang lagi busuk dari kentut ak… hahahahhahaaahahha… ckp koto macam ni??? ada ak kisah???

 

so korang tengok la menu ak yang semalam, kul 2.30 pagi ok ak makan ni.. walaupun menu kureng enak, tapi giler2 kenyang ak semalam.. syokkkkkkkkk….

 

 DSC03141

ni menu ak semalam…

 

 DSC03142

air nestum + milo

 

DSC03143

nasi + ikan singgang + black pepper + kicap (wajib ada)

 

DSC03144 

telur goreng + sos cili + black pepper

 

walaupun menu tak menarik minat korang, tapi ini la menu yang ak makan tengah mlm semalam… ala lauk yang lebay siang tu, ak panaskan dan mkn untk santapan ak tengah malam…

 

sekian…

3 GEDIXXX:

Zulhilmie Zainal said...

mkn x ajak! huhu

Enin Ya Umaira said...

klu nak gemuk.... amalkan la produk susu GTC. hehe... produk EMP. skrg akak bg aida try. klu nak just roger akak ye... hehe... smptla promote kat cni. wakaka... set percubaan RM38 sahaja.

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

zul : kan dah ajak makan..

kak enin : ye dok??? dah jadi dok.. memang aida kuat r kekg, angen tiup dok terbang dah