Followers

03 November 2009

kekecohan

salam


wah tajuk, gempak!!!... gile ko tajuk gempak gini..
hahahahahahahahahahahaha...


sebenonya adik badik ak semua ada kat umah ni la + pak sedara ak dari sedili abang kepada mak ak de mai semata-mata nak hantar mak ak ke mekkah... ha?? mekkah?? gile ko sume ke mekkah.. hahahahahahaha.. ak tersilap cakap la.. nak hantar mak ak ke airport nak p mekkah... sampai semua adik badik ak terkejar2 dari mane2 yg luar dari umah ak ni balek ke rumah sb nak luangkan masa dengan mak sebelum bertolak esk pagi iaitu 4hb November 2009, tapi lepas ak sampai dirumah sebab pulang dari keje (wah ayat..) penerbangan mak ditunda pada 9hb November 2009 pada hari isnin tapi bukan di lapangan terbang terengganu tapi di lapangan terbang kuala Lumpur..


*alahai tabung haji, kenapa banyak sangat penukaran... kesian mak ak yang terlalu xcted nak p kejap 4hb pastu 9hb pastu 4hb balek petang tadi 9hb.. adoi, kita ni pun dah penat kejar mengejar ngan tarikh yg kejap2 tukar..


tapi alhamdulillah, akhirnya mak dapat juga tarikh yang tetap dan mak buat keputusan hari khamis ni naek kL dan tgu sehingga hari isnin 9hb untuk bertolak ke mekkah... adoi rindu la ak kat mak, mana pernah mak tiada di sisi lama2, habes2 kurang 1 minggu je.. ni lama wooooooooooo sebulan... aduh, konfem ak rindu mak.. korang nak tau ape ak rindu pasal mak???


1) bleter... - fuh tak dengar bleter mak sari, mcm sunyi je umah ni...
2) cerewet... - mak ak ni org yg sangat cerewet.. hanya ak n adik beradik je tau...
3) masakan.. - walaupun mak ak jarang masak sb diet tapi ak malas nak masak sb ak tak nak tunjuk kepitaran ak dalam bab2 masak ni... (alasan, padahal malas!!!)
4) kebersihan... - mak ak yang sangat pembersihan, smua bende nak clear, ak jaga umah pn tak sebersih mak ak...
5) dye ibu ku... - tak de siapa yg tak rindukan ibunya.. kita lahir di dunia kerana ibu dan bapa kita.. sedarlah kamu!!!


korang bagi pembaca blog yang budiman.. doakan keselamatan pergi dan balek mak ak, dan permudahkan kerja-kerja ibadah mak ku di sana.. amin ya rabbi allamin..





sekian..

0 GEDIXXX: