Followers

17 November 2009

SEPETANG BERSAMA GEDIK

 

Salam…..

 

hye korang, selamat tengahari… ak baru saje bangun, ak br bangun bkn sb terlalu malas tapi sebab ak demam, smlm tak dpt tido lol skt habes badan2 ni ho.. tapi sementara tak dpt tido tu, ada la sorang kawan ni temankan ak… nanti ak kasitau sape ye.. cuma en3 ari ni ak nak tnjuk gambo ak GEDIK kan diri ak untk bergambar… so korang layan je la gambar ak boleh??? ak tak mo criter tapi nak p mandi… he6… layannnnnnnnn………

 

DSC03041

DSC03046

 DSC03047

 DSC03048

 DSC03056

 

sekian…

5 GEDIXXX:

Zulhilmie Zainal said...

hahaha...gedik ke tuh??x pun...biasa je...

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

gambar tak gedik, peel tuan dye yg gedik...heheheheheheh

i'm_siCK_n_tiReD said...

nie gmbo dah mandi ke blom nie?? Hehe..

Halo..tompang lalu...

IEYNA said...

salam myra..thankz coz sudi singgah blog akak...singgah lagi ye (^_^)

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

i'm_siCK_n_tiReD >> dah mandi pagi n petang tapi belum mandi malam... heheehehhehehe


IEYNA >> salam... sama2 akak... kita sama2 menjenguh ye