Followers

17 December 2009

event JABATAN PERTAHANAN AWAM...

semalam show untuk event JABATAN PERTAHANAN AWAM menjadi.. dahla event ni dye panggil group aku last minute untuk menari, eh2 tak menjadi plak last minute.. manelah tak bingit group aku ni..tetiba je batal..tensen tul...

semalam pukul 2.30 cikgu menari aku kol, event tu menjadi plak.. dye nak jugak group ASIS a.k.a GROUP TARIAN aku menari.. bengong korang buat keje... last minute beb, bukan kami semua tak bekerja, kami semua bekerja... petang kelmarin aku dah mintak half day untuk semalam, tup tup tak menjadi, aku kasi tau penyelia aku tak jadi nak amek half day.. eh,eh menjadi plak... cikgu aku plak p terima tu apsal??? bengang jugak aku, tapi pk kerana minat dan tak de orang nak tolong event ni, jadi terpaksa la aku buat muka 10sen kat penyelia aku cakap jadi cuti half day...

korang pk... ape dye orang kata?? aku bengang, aku bengang... bengang, bengang aku pun, alhamdulillah... event malam semalam menjadi jugak walaupun training and new step dalam masa 2 hari sahaja...

sebab munasabab tak menjadi event tu, sebab 1st dye janji group aku je menari time 1st day kitaorang pergi nak tengok keadaan kat sana...

2nd day kitaorang tak p la sebab kene buat latihan kat rumah cikgu aku..

3rd day p, tak jadi sebab tetiba je ada group laen menari jugak.. yang dijanjikan group aku je.. adoi, bengang la cikgu aku... then kitaorang dapat tau, terus je tarik diri.. dahlah kitaorang kene menari live band... gilo ko, tak reheasel tak ape tetiba nak menari + + + + group laen ada jugak.. malu beb...

tapi papehal bende ni semua dah selamat... syukur alhamdulillah... walaupun berterabur sikit sebab penyanyi live silap nyanyi, tapi kami sebagai seorang penari dapat cover semua step yang diorang nyanyi kan..

terima kasih u'ols sebab bagi kerjasama.. terima kasih abang wan a.k.a cikgu tarian kerana tak marah kami berterabur sebab berterabur kami kerana penyanyi yang salah menyanyi.. tapi walaupun kami berterabur, kami ingat step...

p/s : sory gambar semalam tak boleh upload lagi...laptop tengah demam malaria... nanti aku bayar semua hutang aku dengan blog ni..banyak entry tertangguh... minta ampun dan maaf...


sekian...

2 GEDIXXX:

Lyaa Suriany said...

t upload gmbr yea..
hehe

kazmyra afkar said...

lya : yep, lepas je selamatkan laptop ni dari demam campak (virus)..
terus je nak update pict untuk entry.. nak buat blog pun tak de semangat dah..