Followers

28 December 2009

sopping…

 

salam…

ari tu aku de publish kisah pergi amek mak aku di KLIA kan??

mak aku sampai jumaat malam, pagi sabtu… jadi aku dan abg aku bertolak dari TERENGGANU ke KUALA LUMPUR hari khamis malam… dan ALHAMDULILLAH kami selamat sampai di KUALA LUMPUR jam 7.30 pagi dengan keadaan kami tersesat nak ke rumah kakak…

sampai pagi jumaat je kami lepaskan penat kami dulu dengan tido pada paginya dan dalam jam 10 pagi tak silap la, kami berangkat nak pergi jalan-jalan dulu nak menyopping sikit-sikit yang mana ada di WANGSA WALK…

tapi sayangnya tak bergambo la plak… lupa je aku rasa.. macam mood nak bergambar kureng lagi gitu… alasan, alasan… yang kami menyempat gambo dalam kete…

  SDC13601 SDC13602

aku dan ika… kakak dan zuLfan..

giler gambar… peace!!!!!

sepanjang jalan-jalan tu, aku sempat rembat 1 baju ni,  tajaan dari KAKAK KU YANG TERSAYANG…

DSC03268

DSC03271

korang tau berapa harga baju ni???

murah gilo… korang jangan bilang orang laen tau..

ekekekekeke…

RM9.90

SAJE!!!!

 

sekian….

6 GEDIXXX:

Lia said...

simple baju tu tapi nice.. hihi

kazmyra afkar said...

yea2... betul..
kaen dye memang bagus n sejuk..
setengah baju yang murah tapi kaen tak ok.. tapi yang ini ok, tak nyesal beli...

sW33tdARLiNG said...

macam kenal jer tempat posing baju baru tu... eh ye ker tajaan.... (banyak nya hutang lesap!)

kazmyra afkar said...

hahahahhaa..
kan lanje kan, sempena dok keje sebulan...

DYL said...

waaa.. untung ada kakak kan~ kakak yg baek ar.. ihihi~

kazmyra afkar said...

diLL

yep..untung ada kakak time2 suh belanja ni..