Followers

20 December 2009

tak sangka...

salam

entry tiada gambar untuk sementara waktu...


korang nak tau apa topik kita pada hari ini?? wah macam nak kasi ceramah beb!!... tajuk entry kali ni bukan gempak mana pun bagi korang.. tapi gempak bagi aku.... korang nak tau ape?? keypo korang erk??? meh sini nak cerita...

sebonar-bonarnya aku menjadi pergi kL untuk penantian 18hb malam, pagi 19hb disember 2009.... untuk apa??? nak p amek omak aku kat KLIA, sebab baru balek dari MEKAH...

ALHAMDULILLAH, akhirnya emak selamat pergi dan pulang dari TANAH SUCI... terima kasih kepada korang-korang yang mendoakan keselamatan, kesejahteraan kesihatan emak aku selama di TANAH SUCI.. dan sekarang omak aku dah bergelar HAJAH KAMARIAH... alhamdulillah.....

yang tak sangkanya sebab minggu lepas, berpuluh-puluh kali aku tanya abang aku, jadi ke amek mak kat kL, dye jawab entah.. sampailah hari khamis, hari nak bertolak tu pun, time balek keje pukul 530, dye pun jawab entahlah jadi ke tak... adoiyai...

last2 dalam pukul 8lebay kakak ipar aku kata jadi pergi kL malam tu, aku apa lagi cepat2 la kemas baju nak p sana.. dok sabo ni nak jumpe omak yang dah lama dirindui.. nak nanges2.. nak citer kat mak kemalangan yang berlaku kat diri aku ni.. tak sabo2...

kitaorang pergi tak duk lama.. hari khamis malam pergi, rehat hari jumaat sari sebab tengah malam tu nak amek omak, hari sabtu tengahari lepas zuhur kitaorang bertolak balek terengganu semula... kejap je, pergi kL semata-mata nak amek mak...

dan sekarang kami sekeluarga di KUALA TERENGGANU kecuali keluarga kakak la, sebab dye memang kat kL dah...

p/s : kawan2 yang kenal aku di kL..sori aku tak kasitau korang aku pergi kL, sebab aku tak boleh nak lepak dengan korang, aku pergi sebab nak amek omak aku.. insya allah kita jumpe NEW YEAR nanti... (kalau aku p la..)


sekian....

0 GEDIXXX: