Followers

21 December 2009

LAYAN IKLAN….

 

salam…

huh… apa la naseb kan??? tak pe la, gambar tak ley upload, aku kasi korang layan video plak…

korang tengok tak tv??? eh, ofcoz korang tengok kan?? tiap2 hari lalu depan tv… dokkan lalu je kot??? korang nengok dok iklan lam tv tu??

memang korang tengok kan?? korang rasa dalam banyak-banyak iklan, iklan apa yang ada rasa menarik???mayb semua ikut atas citarasa masing-masing kan.. sekarang PALING POPULAR iklan P1 WMAX, yang lagu POTONG, POTONG, POTONG tu… anak buah aku yang kecik umo 1 tahun pn dah boleh buat irama POTONG3 tu.. isk isk isk.. budak zaman sekarang…

tapi sekarang aku bukan nak cerita pasal STREAMYX atau P1 WMAX pun.. aku nak cerita pasal IKLAN OREO… korang tau tak IKLAN tu?? yang PUTAR, JILAT, CELUP DAN MAKAN…

dalam banyak2 iklan OREO, aku tertarik iklan yang baru ni… korang tau iklan yang mana satu??? yang ni…

 

 

cerdik je nampak budak kecik tu kan… nak celup yang abang punya, abang kedekut tak kasi.. last2 dye tunggangkan bekas air dye tu atas biskut… hahahahahaha… memang lucu iklan ni… 1st aku tengok aku dah gelak dah…

2nd n sekiannya, ada iklan ni je, konfem aku berlari nak p tengok.. tengok banyak banyak banyak banyak kali pun konfem aku tergerlak… bagi aku la… korang aku tak tau… hehehehehehhee…

 

sekian….

4 GEDIXXX:

sue said...

x suke tgk iklan tuh..tp oreo tu aku mmg suker..ahahhah

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

sue : asal tak suka tengok iklan ni???

shasha ischabella said...

kak ya.. mmg lucu aahh..

hahaha!!bijok2 ;p

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

sha : tau dakpe..lucu giler..