Followers

29 March 2010

1ST DATE

salam…

hye semua…

dah lama aku tak mengupdate blog ni, kan???aku bukan M k, hati aku ni ngah berkobar-kobar nak mengupdate blog aku yang dah bersawang ni.. tapi aku ada alasan kenapa aku tak ley nak mengupdate blog aku.. nanti aku keluarkan entry… (berapa banyak nak keluar entry laaaaaaaaaaaaaaa…)

k.. ikut pada tajuk sebenar, sebelum aku ceritakan al KISAH aku di JAKARTA – BANDUNG, aku nak cerita kisah 1st DATE aku ngan kekasih BLOGGER…

ohh…. 1st time ni nak p DATE, sungguh teruja beb, serius.. time otw nak g jumpe tu, aku macam DUP DAP DUP DAP… terpikir2 macam mane la rupa tuan empunya badan ye…

cis, cam suspen je kan.. macam nak temu jodoh gitu.. hahaha… padahal korang nak tau aku jumpe sape??

JENG, JENG, JENG!!!

ini la tuan empunya badan… DEE 

SDC10191

kusangkakan, orang nya besar.. rupenya orangnya punyalah kecik.. alahai akak ni, macam bujang trang tang tang bodynya… BODEK!!! orangnya YA ALLAH, betul2 peramah.. besh weh dengar dye cakap…

hehehehe

anyway, thanks kak DEE yang sudi bertandang, bersua muka dengan myra n ma… menyambut kami sekeluarga… n important cenderahati yang cute ni…

DSC03724

myra n ma dah pun buat minum mug ni… terima kasih bangat ye kak DEE, n sory mra tak dapat balas pape kat kak DEE… next time mra balas ye… INSYA ALLAH…

sekian..

6 GEDIXXX:

Dee said...

hehehe..akak dh gemuklah mira..thx sbb mira ngan ma sudi jumpa kak dee eh..

kazmyra afkar said...

dee : kita patut terima kasih kat akak, sebab sudi dtg jumpe ngan kita yg dari jauh ni.. hehehe

sama2 kembali akak... nanti jumpe lagi ye, besh nengok akak cakap... hehehe

rasp said...

'jodoh' kita nie bila lagi *ihiks*

sue said...

wah dtg dr jauh semata2 jumep k.dee.. hurm bagus2...

Nur -al- Ain said...

comel la mug tu. ada banyak tu, post la sini satu. HEHE ;)

kazmyra afkar said...

rasp : insya allah, nanti pergi kL kita plak yang berjodoh ye...

sue : bukan tu saja, tapi kebetulan ada trip HOLIDAY

ain : nak ke?? nanti kita share yang laen ye..hehehehe