Followers

09 March 2010

TAKUTNYA

salam…

YA ALLAH, pagi ni dikejutkan dengan tanda-tanda seperti pencuri masuk.. tingkap kat tempat keje aku macam kene kopak di pencuri…

tapi bile tengok keadaan bilik ni, macam tak ada pape yang hilang.. aku tak pasti…

YA ALLAH, takutnya aku… bimbang sangat2 takut barang-barang sini hilang, memang konfem la aku n EIO (ketua) kene marah, tapi kitaorang memang dah pasang PENGGERA KESELAMATAN, aku konfem benda ni berfungsi sebab last sekali aku yang keluar…

YA ALLAH, EIO aku baru je sampai, dan pasti 1 CPU komputer hilang…

YA ALLAH, matilah aku, konfem kali ni aku kene… YA ALLAH, takutnya…

 

sekian….

4 GEDIXXX:

rasp said...

masyaAllah...hopefully nothing serious lah sis...

IdzaLia said...

la yeke.. sabar byk2 ye..

Dee said...

hopefully xde apa2..bukan salah mira kan?

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

rasp, lia n dee : alhamdulillah kitaorang tak dipersalahkan.. memang tak salah mra sebab penggera tu memang pasang, tapi dye tak dapat ditect pencuri tu masuk sebab pencuri tu masuk secara menyorok...

dah buat polis report n polis dah datang siasat..

thanks u'ols...