Followers

03 March 2010

CUTI PANJANG….

salam…

yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

esok orang-orang TERENGGANU diumumkan cuti….

yeaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

kalau bab cuti-cuti ni memang aku cepat tau, beshnya dapat cuti direct 3 hari, tapi aku cuti 4 hari…

kenapa esok orang-orang TERENGGANU cuti??

kenapa orang cuti 3 hari tapi aku cuti 4 hari???

korang nak tauuuuuuuuu??? esok akan ku bagitau….

KHAMIS, JUMAAT, SABTU DAN AHAD…

AKU CUTIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!

yeaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

i like!!!!

p/s : kalau aku rajen aku akan kuarkan entry sepanjang aku cuti.. kalau rajen la, kalau aku tak rajen maknanya aku malas la tu… hahahahahhahaa… insya allah akan ku keluarkan entry nanti…

sekian….

3 GEDIXXX:

rasp said...

wahhhhhh lama nye cuti.....
enjoy your holiday!!!!!!!!!

Eye_nee said...

Salam Ziarah:

Selamat Bercuti....

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

rasp : akak dah lama sangat bercti, kta pun nak cuti lama jugek...

nak jugekkkkkkkkk....

eye_nee : salam kenalan, thx...