Followers

30 March 2010

WATIKAH PERLANTIKAN KERJA

salam…

ALHAMDULILLAH, pagi tadi aku ke MAJLIS PENYERAHAN WATIKAH PERLANTIKAN KERJA yang dirasmikan dan disampaikan oleh  Y.A.B MENTERI BESAR TERENGGANU..

kalau korang nak tahu, kerja aku sekarang ni adalah kerja kerajaan jugak, tapi dipegang oleh anak syarikat TERENGGANU…

berbau jugaklah aku nak kerja dengan GOVERMENT walaupun “hanya” ANAK SYARIKAT TERENGGANU…

dan ALHAMDULILLAH jugak, gaji aku dah naek dari dulu.. bukan naek sikit, tapi naek banyak… ALHAMDULILLAH, tuhan memberi rezeki yang lebih dan aku juga nekad nak buat lesen kereta beb, mak aku dah bising suh aku buat lesen…

“MAK, JANGAN BIMBANG YE.. NANTI MRA BUAT LESEN KERETA N TAMBAHKAN PENDAPATAN MAK BULAN2 SEDIKIT SEBANYAK.. INSYA ALLAH”

terima kasih kat KETUA PENYELARAS DUN LADANG and his PA, ABG FAIRUZ, yang tolong sumbatkan aku kat dalam JOB ni…

sekian…

1 GEDIXXX:

Kamariah Awang said...

Nak amek lesen kereta nak buat part time bawa kereta sewa ke? Kata nak tambah pendapatan.... hehehe