Followers

25 March 2010

KEMBALI BEKERJA

salam...

hye korang, korang, korang...
hari ni aku dah kembali bekerja, walaupun letih n penat masih ada lagi di badan ni.. nak buat mcm mane, dah tugas seorang kuli, jadi terpaksa datang bekerja kembali

kalau diikutkan, aku boleh je tak datang hari ini, tapi aku rasa lebay lebay lebay baek aku dtg bekerja, sebab dah lama sangat aku cuti...

oh ye, entry untuk TRIP HOLIDAY aku, akan menyusul tak lama lagi.. sekarang ni LAPPY aku masih lagi kat tangan MAT, aku masih lagi tak jumpa dye.. kalau esok aku kuar dengan dye, aku amek la dengan dye.. korang korang korang bawak bersabar ye...

ops!! ada kisah pasal aku dating dengan blogger... besh giler dating dengan dye... entry itu pun akan menyusul kemudian...

sekian...

6 GEDIXXX:

rasp said...

slamat pulang buk...
tak sabar nak dengar stori morri u...

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

rasp : hahahaha..sabar ye neng, nanti aku bisa cerita kat kamo ya... tunggu....

sue said...

selamt kembali bekerja ye..caiyok!! caiyok!!

Eye_nee said...

Selamat Pulang Ya Neng....nnt mau dilihat foto-foto cutinya ya....

~ Lady ell ~ said...

cepat dikit update nya dong...hahah..apasal ko tk de slang indon myra..

Dee said...

sapalah blogger tu eh..hhmmm...