Followers

09 March 2010

KERANA KONVO

salam..

itu hari aku de cerita pasal aku cuti 4 hari kan.. pastu kat FB lak, aku sibuk2 duk buat status pasal teringin nak mandi air terjun… dannnnnnn sume orang suggest aku pergi mandi air terjun sebab ngah cuti panjang…

sory sume, aku memang cuti panjang, bukan cuti berehat tapi cuti kerja kerana ada sebab… hari KHAMIS aku cuti sebab PERTABALAN, JUMAAT dan SABTU memang cuti sebab hari minggu dannnnnnnn hari AHAD aku cuti sebab aku KONVO DIPLOMA yang ditunggu-tunggu selama 2 YEARS…

YA ALLAH, lama gile nak GRADUATE kan?? korang dulu-dulu habes belajar lama mane korang nak GRADUATE…

ok nak dijadikan cerita, sebab terlalu excited sangat nak KONVO ni, sebab bukan selalu merasainya kan?? kalau dah tak de rezeki aku nak sambung belajar lagi, tak merasa la aku KONVO2 ni…

so aku pun bodek-bodek la ngan si MAT ni.. terpaksa tebalkan muka aku semata-mata nakkan kasut hitam yang bertutup sebab syarat-syarat dye kene pakai kasut hitam bertutup n tudung berwarna hitam…

kenapa terpaksa?? sebab sebelum ni aku tak pernah mintak MAT belikan pape kat aku, yela dye bukannya keje, makan dye pun dari elaun dye belajar sekarang ni.. sian jugak kat dye kan?? yang aku pernah mintak, n selalu mintak, bab makan… hehehehe… MAT mane boleh aku tak makan, mau dye beleter aku sampai raya tahun bile entah nak boleh habis…

so aku pujuk punya pujuk punya pujuk… n last YEAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! aku dapat.. MAT korbankan untuk aku.. demi aku nak KONVO ni, dye hadiahkan aku sepasang kasut biru baru…

SDC10013 shantek tak??? HARGA : RM 69.00 diskaun 50% = RM 34.50

MURAH TAK??? BERPATUTAN TAK???

 

p/s : selepas ni entry hari KONVOKESYEN aku.. bawak-bawak bersabar ye…

sekian…

7 GEDIXXX:

sue said...

ok..simple n nice

Amiha Ayu said...

cantek!!!
and berbaloi!

VISIT ATS-SHOPPE ~ Click here for a lot of products out for grab!

Dee said...

cantek..akak blajar diploma dulu 3 1/2 tahun..lg lama kan? hehehe..tp grad on time tau..xde extend2..course tu mmg 3 1/2 tahun..

::ThisIsNotMe:: said...

same la, dlu nak konvo pon hbs dlm rm2oo... semua beli khas tok konvo. hehehhe

Solehah said...

wah..tahniah..

kazmyra afkar said...

sue :sebab simple n nice, hati ni terpaut, tau... hehehehe

ayu : tu la pasal, berbaloi kan kak...

dee : oh yang ni extend la, sebab batch mra dari 20 orang hanya beberapa je yang lulus, n konvo ni pun hanya 4 orang je yang pergi bagi batch mra la...

solehah : thx

Eye_nee said...

2 x tahniah..1 for ur Konvo another 1 for ur kasut... Mat terpaksa ikat perut la cam ni...30+ budget 3 hari mkn tuuu...