Followers

08 March 2010

MOOD KURANG…

salam…

isk isk isk.. mood diri ok, tapi mood rajen tak ok..

datang pagi-pagi ingat nak buat entry pasal aku cuti semalam.. sampai je, buka je lappy, on WIFI.. internet kat aku buat hal..modem dye rosak… adoiyai…

ni sekarang baru dapat… jadi dah petang dah pun.. mood mengantuk ada la…

so semalam aku cuti sebab aku konvo, bukan aku saje-saje cuti… hehehehehe

jadi untuk cerita pasal konvo ni, korang tunggu besok ye…

tunggggggggguuuuuuuuuuuuu…

 

p/s : gambar-gambar konvo dah upload dalam FB.. jemputlah singga tengok kalau tak nak tunggu entry aku…

sekian…

3 GEDIXXX:

Dee said...

dh tgk sekeping kt blog mama mira..cun..congrats eh..

nash clothez said...

hi ;)
please visit nashclothez.blogspot.com

here have more clothes are from taiwan,korean and japan..we are directly supply from there ;)

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

dee : tq kak...

nash : welcome my blog, n thanx for your infomation