Followers

12 March 2010

KEJAP JE

salam..

pejam celik pejam celik, dah HARI JUMAAT… tinggal seminggu lagi aku nak p HOLIDAY..

yea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oh yea, nak bagitau, hari AHAD ni hinggalah SELASA, tak de entry untuk korang ye sebab aku p KURSUS FOR BAKTI REMAJA.. doa2kan aku tak de pape terjadi disana ye, sebab aku kene kursus lam hutan, ada aktiviti yang mencabar sikit dalam hutan tu..

doa2kanlah aku selamat, dah sihat ye..

CHAYOK2..!!

aku dah tak tau nak cakap pasal apa… boleh tak hari ni entry macam gini je, nanti aku cari gambar mane yang ptt dikeluarkan, then sabtu aku gantikan entry yang bergambar..

itupun kalau ada ye…

sekian…

1 GEDIXXX:

IdzaLia said...

Lia doakan selamat pergi dan pulang ye dari kursus for bakti remaja tu..