Followers

17 April 2010

AL FATIHAH

salam..

MPV terbabas, terbakar: Achik Spin maut nahas ngeri

17/04/2010 8:51pm

Oleh Ainol Amriz Ismai dan Farabi Sheikh Said Al Jabri

SEREMBAN 17 April – Artis terkenal yang juga vokalis kumpulan Spin, Abdillah Murad Md. Shari atau lebih dikenali sebagai Achik Spin, 28, meninggal dunia dalam satu kemalangan ngeri di KM 14 Lebuh Raya Kajang Seremban Sdn. Bhd. (Lekas) dekat sini petang ini.

Allahyarham, yang berada di dalam kenderaan pelbagai guna (MPV) yang terbabas dan terbakar, meninggal dunia di tempat kejadian.

Pada masa ini, polis dan anggota bomba masih lagi berada di lokasi nahas dan difahamkan mayat Allahyarham akan dibawa ke Hospital Tuanku Jaafar di sini malam ini.

Pegawai Turus Trafik negeri, Asisten Supritendan Polis (ASP) Abd. Halil Abd. Hamzah mengesahkan kejadian tersebut. – Utusan

GAMBAR IHSAN DARI PAK GOOGLE

AL FATIHAH UNTUK ARWAH

 

sekian…

5 GEDIXXX:

sue said...

takziah buat keluarga achik spin

*Dak kecikkk* said...

Al-fatihah..
inda masih terkejut ngan berita ni..apa pow yg hidup pasti akan mati..Giliran kita xtahu lg bila...insaf!!!!!!

rasp said...

Al-Fatihah...
terkezut gak bila dengar berita nie...
tapi tu lah kan...dah ajal...

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

sue, dak kecik, rasp : myra pun terkejut dengar berita ni, mra ni memang konfem2 kurang dengar berita, kuar je bilik, nak tengok tv dengan mom... my mom bagitau kuar berita pasal acik spin meninggal, terkejut jugak ingatkan sakit, rupenya pasal xcdent.. ya allah, tuhan memang berkuasa, sekejap je masa dye amek nyawa kita.. ble2 masa je kan..

Solehah said...

al fatihah..