Followers

14 April 2010

PELIK!!!

salam..

korang, korang… korang nak tau tak??

comment aku dah jadi macam comment eLL dulu, ala yang dye pernah ngadu comment dye hilang entah kat mane..

tapi terbalik kat aku, korang tengok ey..

image nampak tak?? 1 PENGKRITIK jew.. tapi kan, kan, kan.. bile aku klik je jadi…

imagemacam ni ha.. ada 2 orang PENGKRITIK aku.. apa kes??? mau jadi gila ke??? ahahahaha…

ELL, ko buat macam mane ari tu jadi normal balek?? kene ubah something ke?? or ko biarkan aje dye meroyan cenggitu???

 

sekian…

4 GEDIXXX:

IdzaLia said...

hahaa... aritu lia pun penah jd tau.. kdg2 blog pun pening jugak.. hehhee

Dee said...

biasa ar tu..sistem tgh mengong..

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari GB...

dulu ada sekali jadi camtu...biasanya blogspot tengah probs....kena tunggu sampai dia ok balik..biasanya tak lama la... :)

~ Lady ell ~ said...

biarkan je myra...takyah usik apa2..nnt lain pulak jadinya..time tu blogspot tgh sakit..nnt dia baik ok je..